Önindító

170600 km

Sári megérkezett. Kék, egynyolcas, hatosváltós, 99-es, vagyis 15 múlt. Azért Sári, mert itthon így hívják a 10 éves sorszámozott, jubileumi, vagyis Annyver-Sari kiadást. Ettől picit különleges.

Minden Sári kék, van bennük sperr, toronymerevítő, Bilstein gátlók, polír felnik és kék-fekete bőr ülések. Ja és a sorszám (7051/7500). A kora látszik, rozsda van itt-ott, de alapvetően szép állapotú.

A gyáriságon felül van itt még új mohair tető, atomjaira szedett majd felújított vezérlés, nagyjából kilakatolt kasztni. Elöl front lip, de az oldal kötényeket majd én rakatom fel. A Supersprint kipu rendszer elég hangos. Éppen 170 ezer km van benne.

A szünetben átírás közben még hamar rádobtunk pár apróságot. Nézzük csak:

  • K&N direkt szűrő
  • grill rács
  • a fekete 17es Momo felnik
  • króm style bar
  • fehér számlap piros világítással
  • króm keret pár helyen
  • EBC red stuff betétek és tárcsa

A fékszerelés egyből szopóroller lett mert beállt mindkét fékdugattyú úgyhogy mehet Lalihoz felújításra. Hétezerért kész is lett, de a jobb oldali dugattyú ránézésre nem tökéletes. Majd meglátjuk, talán nem engedi a fékfolyadékot.

Hátravan még a zene, ülésfűtés és a bőrözés, meg a szerelés közben talált rozsda eltüntetése…